STATUS : tidak lama lagi spm =O not readyyy .
follow me , i dont bite , i kick :)

wonderful 9 months :)

ive been with hadi since january .  i never thought that i will fall for a guy again after what ive been through last yearr . ternyata semua lelaki tidak sama . hadinashruul hadirin tidak sama dengan lelaki lain :')he is the best man i ever had.  its true . and i thanks to Allah for that .

hadinashrul hadirin is my brother`s friend . yeah yeahh , aku tauu apa yg ada dalam fikiran kamu . tapi abg aku pun cple dgn kawan akuuuuuu . neehhhh . hahahaha . but not for that reason i fall for hadi :)

dengar cerita hadi kan , buat aku rasa , AAAWWWW . i never thought a guy would do such a thing for the women he loves .  betul serious aku x sangkaa .

dia sayang aku no matter what  . kadang2 aku rasa aku x layak untuk dia sebab dia sangat baik dengan aku . dia terima aku apa adanya . and and and dia sukaa buat aku ketawaaaa dengan lawak dia yang HAHA . astagaa lucuu .  sangat lucu ok . kadang2 benda yg teda2 dia buat pun aku anggap lucu . sebab , LUCU LAAA. hahah . marah kunun .


im happy with him . and its true . bukan la aku cakap dia tu perfect guy . dia pun ada buat salah dia jugak . tapi the way he loves me its like , eihh susah mau ckp . . every guy have they own way to loves their women kan ? =)  semua orang akan jumpa jodoh mereka :) and i pray to Allah that he is the one :) amin .


first month saya dengan hadi . aku tidak la serious dengan dia . sebab , i dont know why , maybe cinta tu belum hadir dalam hati aku . CCEEHHHH . tapi betul laa . kenal pun baru 1 month kan :) tapi yg aku suka pasal hadi , dia sangat sweettttt . hihihih . and dia lucu :)

second month with him ... im happy :) tapi aku masih x serious dgn dia . sebab , theres something else bothering me.

three month with him . . happy jugaa tapi , still im not serious with him . sebab , aku tau gaya aku . i never had a long relationship because i dont trust boys too much . sebab , ada jaaaa yg drg buat aku x suka drg . serious . lagipun , aku terlampau byk bergaul dgn lelaki lain . so perasaan tu x lebih dari sayang .


kami pun byk masalah . same like others .even a small thing and we trying to berbaik semula .

and then im starting to realise that he is really loves me for who i am .


and now , saya langsung tidak mau kehilangan dia .


i know its just 9 months . tapi tapi , x mau kehilangan dia :)


saya sayang dia .

=))