STATUS : tidak lama lagi spm =O not readyyy .
follow me , i dont bite , i kick :)

i never thought it will be like this hey .

4 days agoo , i thought after hadi went back to perth aku x laa serindu mcm ni . sekali , after he called me before he naik plane , aku dah rindu setengah mati . seriousssssssssssssssssssssss :'( 


then , i didnt sleep okk sampai laa jam 12.30 am . sebab dia ckp dia sampai jam 12.30 . so i waited . then he texted me , i called his number. TIDAK DAPAT !!! ya Allah , macam  100 times i tried to called him . perasaan aku sangat tidak senang okehhhh since then . teruss sampai jam 2 aku try call . still xdpt . aku x dpt tidur . jam 3 still juga xdpt . then aku tertidur . jam 4 aku terbangun . still xdpt . jam 5 juga . jam 6 sama . sampai la aku pegi sch masi xdpt . after school lagi aku try . TIDAK DAPAT !!!
 
im so worrieddddddd . mcm beribu kaliiiii aku tried to called him . check fb dia , dia teda on9 . 

hummphhh . 


then, YESTERDAYYYYYY . time aku tgh tunggu nisa d tuiton . rupanya2 si anak tu , suda lama di dalam kelas . dia tipu aku , dia ckp dia baru otw . SSOWWTT . 

so i tried to called him . jadi aku x berharap sangat laa sebab mcm 3 hari suda aku try call xdpt . hoho . then . I HEARD HIS VOICE .  ya Allah , aku dapat dengar suara dia . aku sangat exciteedddd . tapi kami dpt bckp 1 minute only . tapi apa2 pun , aku sangat happy dpt dgr suara diaaa . at least ada kann ? hihihi . 


baru aku faham cam mana this roaming works . kalau kamu guna number digi dekat oversea , if org d malaysia call kamu , kamu kena charge based on roaming tu laa . kalau kat aussie , kena byr RM3 per minute . so yeahh , thats why dpt call for a minute jaa . aku kena charge only 15 sen . soo yeahhhh . begituuu . walaupun kamu tidak call drg , kau pun kena charge . hadoiii . 


so now , im just waiting for him to buy number dekat sana . jadi aku bole call dia without dia yg kena charge . like we used to :) oh my gosh , saya rindu dia ya Allah . 

ya Allah , tolong Engkau sampaikan rindu saya kepada dia :) 

amin . 



then , my bestfriend . nurafiqah binti mohd  khalil . 

if you were reading this . i miss you so much my one and only terrorist . hadoiii . aku rindu mau share everything with you . tidur sama2 dgn kau d class *okkk its sound so weird* HAHAHAHHA 
tapi serious la weh , aku rindu mau masuk rumah kau yg terpaksa ikut pintu belakang . aku rindu mau face mama kau yg garang , itu baru mama kau , bapa kau speechless aku mau describe , HAHAHAHAHHA . then , rindu makan sama2 dgn kau d dapur , rindu gilak2 la dgn kau semua . bibin pun aku rinduu . aku rindu kitaaaa . kita nda mcm dlu sudaaaa :'( semua dgn kerja masing2 , yea la aku faham jugaa tu . mau spm suda kan . im just afraid kalau suda SPM . kita masih x bole jumpa . mcm kita 4 mesti jumpa sama2 . 

aku akan peluk kauu sangattttttt7 ni fiqaa kalau aku jumpa kau . sumpah aku ckp , hahahahah . rindu gilak baaaaaaaa . KAU NDA RINDU AKUU KAAAAAAAAAAAAAA !!! *ngencang* hahaha . 


kbai