STATUS : tidak lama lagi spm =O not readyyy .
follow me , i dont bite , i kick :)

Allahuakbar.

assalamualaikum .

hari ni aku terbaca ada satu makhluk Allah ni . astagfirullahalazim . memaki Rasullah S.A.W.



bagi aku , orang-orang yang macam ni lah yg tidak patut hidup di dunia ni .

tapi semua tu cobaan daripada Allah terhadap umat Islam di muka bumi ni . dia bagi bukti2 ?? wow . for me la kan . if you dont know the meaning of it . jangan suka2 laa ok buat andaian .

kau bodoh . yahh sebab kau ada imagine Rasullah S.A.W. tu mcm mana . (harap faham dgn statement aku  ni) , sedangkan kau belum wujud lagi pada zaman Rasullah S.A.W.


astagfirullahalazim . .



aku berterima kasih kepada dia kerana menyedarkan aku sendri . eventhough she playing with Islam religious .

aku berterima kasih kerana dia menyedarkan aku supaya takut dengan Allah S.W.T.


dia menghina Islam kerana apa ??


Allahuallam .

hanya Allah S.W.T yang tahu .


bagi aku , tak payah laa maki dia balik .


buang masaa andbertambah dosa kamu ja .


what should we do is , pray toAllah . berdoa semoga dia diberikan hidayah . and dia worth nothing at all .


dia hanya mahu menyesatkan fikiran umat islam . from my opinion .

or maybe she dah gila .

kuatkan la keimanan kita :)

hidup di dunia hanya sementara :)


assalamualaikum .