STATUS : tidak lama lagi spm =O not readyyy .
follow me , i dont bite , i kick :)

released tension sekejap :p

assalamualaikum .

well , today not really a good  day for me . bukan apa la . kepala aku ni nda berhenti2 berdenyut . nahhh kau ambil 2 biji paracetamol .

syiok2 tidur , sekali bunyi cartoon keluar . aduii . punya laa nda suka !! bingit tauu !! tu la sampai migrain dgr tu . hahahah . aku bgun2 terus picit2 kepala . pastu pegi mkn .

ibu:doi , sepa yg tocang rambut kau tuh ?
me:edoi sendri . hehe . *dengan suara yg baru bgun tidur
me: ishh . pening edoi -.-'
ibu:kenapa ?
me:tuu dgr suara cartoon d luar tuu . kin sakit kepala betul ! =.='
ibu:haha . apa edoi buat ni ?
me:potong bawang .
ibu:buat ?
me:ada la . hehehehe .

ppffttt . mintapuji betul gaya . hahahaha . terus ibu aku pun suruh aku save makanan tu nanti . then i was likee . eeee!! namau ! nda sedap juga tu . edoi masak utk edoi jaa . baru laa syiok sendri ckp makanan sendri sedap . buahahaha .

so masak pnya masak . yeahh mann  . it was tasted goodddd. bagi aku la . BUAHAHAHAHA. peduli apa aku . yakin sama diri sendiri la bro . hehehehehehehe . well now , aku rasa mau muntah . HAHAHAHAHA . ok fine.

my dinner was nasi goreng + planta + bawang besar + bawang putih +bawang merah + kicap  + telur = ??? kamu try buat laa . buahaha . aku masak main hentam ja . apa yg aku nampak . aku terus letak ja broo . LOL .

terus tiba2 time makan tuu . terfikir pula . kalau aku ada laptop one day , and i hope i will , apa laaa gambooo aku mau letak kat desktop aku tu . BUAHAHAHA. punya noob + lame . hahaha . yeah2 . aku agak excited di situ yeahhh bila fikir pasal ni . lul . aku imagine suda , gambar first is me :p second my family . third my friends and the last one is my hadut . hahaha . its gonna be awesomeeeee . OK EDOI SANGAT LAME !


aku teda study agama dari hari jumaat lagi . padahal exam esok , OK BABAI !