STATUS : tidak lama lagi spm =O not readyyy .
follow me , i dont bite , i kick :)

minutes seconds

hmmphh . kenapa masa begitu complicatedd ? =(

time aku mahu masa tu sekejap , lamaaaaaaaaaa pulaa .

time aku mahu masa tu lamaaaaaaaaaa , sekejap jaa =(

huhu .

contohnya tu hari , first time aku dpt call hadi time dia dah balik sana . time dia kat sana , susahhhh gilerr aku mau call diaa . sebab dia xda crdt . roaming kann . makk oiii . punya laa aku nda tentu arahh . serioousss . time dia suda smpai airport sana . dia ada text akuu .  so , i called laa . x dapat . mau hampir 50 kali aku call , x dpt2 jugooo . sampai akuu tak tidur kutt . aku tidur pun handphone masi d telinga sambil air mata berlinangan . HAHAHAHA . nda baahhh . manada aku nangis . im just being drama queen . haha . yeahhh . then bangun2 jaa , terus aku try lagi call . still xdpt dohh . then pegi sch , tanya drg kawan2 . drg ckp , sabaaarr ja laa . line digi skrg kan tidak bagusss . huhu . lega jugaa laaa hati aku . hihi . then , 2 hari suda xdpt call . naaaaaaa . terus bosan suda aku dgr suara minah digi tuuu . so  aku x mau call dia lagi dahh .


pastu , time aku tgh tggu2 class tuition . aku try laa call diaa . kali ni , aku biarkan ja tu ringing . x berharap sangat kann . then , adaa "hello" suara yg aku nanti2kan selama tuu . AKU DAPAT DENGARR SUARA DIAAAAAAAA .  im so excited okayhhh . aaww hadii .  i miss when hadi cakap "fiza fiza , listennn for once pleasee" aaawwww . im so excited okkkk . omaigad . sekali tgk , satu minit jaa kami bercakap . tapi serious aku cakap ahh , aku rasa macam satu hariiii . hahaha . seriousss . saya terlalu rindukan diaa mungkin sebab tu laa saya rasa macam tuu . dalam hati aku , peduli laaa 1 minit . aslkan aku dgr suara diaaa. aku sangat excited satu hari tuu . sampai bestfriend aku nisa, bengang sudaa , sebab aku malaarrr sebut nama hadii . hahahhaha . i think lelaki di belakang aku tu pun , bernanah suda kali telinga dia . sebab aku exciteeddd . hahhaha .


and then . tu harii dia ada call aku gunaa number kat sanaa . time tu aku mau tidur sudaaa . teruss my phone rings . hhmmphhhh . sungguh hati ini tak terkata bahagianyaa pabilaa cinta hati call . hahaha. itu pulaa . kami borak lama sikit laa . 8 minit . hihi . lama ka tuu ? for me TIDAKKKKKKKK. time tu kann , serious aku ingtkn baruu 1-2 minit jaa kami ber-call rupanyaaa 8 minit okayhh . hahaha . yeaa aku tau , sebab aku tgk tu call duration . HAHAHA.

sot.

then , last night .

aaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww . lama dah x macam tu kan hadutt :)

hihi . hadi boahh :)


assalamualaikum :)


hati ni sangat merinduinya . tetapi hati ini juga memahaminya . dan hati ini juga perlu bersabar . dan hati ini hanya untuk dia . dan juga hati ini cuma ada diaa :)


i love you hadinashrul .