STATUS : tidak lama lagi spm =O not readyyy .
follow me , i dont bite , i kick :)

dating in the dark !!!

sesiapa yang belum pernah tgk ni , YOU GUYS SHOULD WATCH ITT !

ITS FREAKINGGGGGGG SYIOOKKKK !!!

hehe . 


well , dating in the darkni , pasal , ada 6 org dalam satu rumah . 3 lelaki and 3 prmpuan . lelaki and perempuan tuu , kena kasi separate laa , dorang hanya boleh jumpa in the dark room , kira mcm dating laa . 
so , its like , dorang buat satu group date . untuk kenal each other laa . so kalau ada berkenan tuu , ada like , macam invitation from orang yg interested . so bla bla bla . aku bukan mau explain ni cer , haha . aku mau kasi cer psal , tadi aku baru tgk satu episode , where was 

 seperti anda nampak gambar ituuu , hihihihhi . 

saya sukaa STORMMM ! he is super duper hot . bukan jaa mukaa hot , tapi hati budi dia tu pun baik :)) 

storm end up with kym !! which is they were SO DUPPERRRR sweettt !! storm 27 years old , personal trainer gituuuu . kym , 27years old jugak , and dia waitress . suara kym , gilerrr ahhh . mcm penyanyi rock ok . hahahaha . which is makes her hot . hahaha . 

natashaa ? eerrr ..

joey ?? EEEEERRRR!! he such an asshole . sebab , dia nii ee , kin panas ook !! dia hensem tapi asshole. ok sekian . 


saya sukaa ni dua oranggg !!!

dorang sangat sesuai okeehhh . ololoooo . hahahaha . 

jessica and daviddddd . 
jessica cute . DAVID PUN CUTEEEE . oh maigadddd . 

first2 , aku x sukaa david , sbb , idk why . hahahaha . sekali tgk , punya laa sweet diaa nii . 

hehehehe .

sambil aku tgk ni . 

aku terkenang budak kangaroo tu :( 

tapi x pa laa . 

HIHI . 

goodbye !