STATUS : tidak lama lagi spm =O not readyyy .
follow me , i dont bite , i kick :)

me !

well saya adalah manusia .

em yah yahh . *im bored


sejak keboringanku melanda sejak petang semalam . sampai ke malam , sambung terus ke pagi buta ni .


call dia petang tadi , mcm benanah telinga aku dgr suara perempuan tu *voicemail girl .. pastu dia text ckp phone dia dlm kereta silent . yeahh , faham juga . genting ba tuu . buat pa mau bawa phone . then aku tunggu , sambil main game kat phone aku . i got NEW HIGH SCORE MAN ,wuhuttttsss ! then dgr radio , melayan lagu yg jiwang pastu rock , jiwang balik pastu lagu menyakitkan hati pastu lagu dia tiba2 . naaaa ambikk muuu tuuuuu . ditambah lagi dengan kerinduan . mataiii . suda la aku ni perempuan(obviously) , faham2 laa apa perempuan kalau rindu . kan kan kann kamu hawaaa . esehh . then call la ni , baru bangun tidur. mata aku pun ntah tebuka kaa juga tu. call2 . teruss teetttttttt . malas mau cer . terus tidur balik dgn hati yg nda tenang . girls , do ever feel the feeling when you wanted to sleep but ur heart like kena tahan2 ni untuk bernafas then sddenly ur lungs is hurt then kamu terbangun dari tidur yg x lena . pernah ka kamu rasa mcm tu ? then buka la pecehbuk aku , saja ja mau tau apa kisah2 perempuan2 gedik kat pecehbuks aku tu , dgn boy2 yg trip2 . then dpt laa noti niii , ada org rindu akuu . oopssss . oh okayh . pastu bla bla bla bla . malas mau cer . then , kan aku teda study dari tadi petang . so now , kononnya la aku mau study , but end up aku buat karangan di blog aku ni . hahahaha . ni kalau cigu2 aku baca ni , nda tau gred apa drg bagi . ayat tunggang tebalik . ejaan di pendekkan . ekelehhh biaso laa tuhhh , remajaa. hoho . im 13 ok . HAHAHAHAH . ok fine . call dia tadi supaya menaikkan hati ini untuk belajar tapi end up . bla bla bla bla . malas mau cerita . apa2 pun . ENTAHHHHHH . pikir la sndrii .



well saya . gemuk , obes , pindik . bida dan juga buruk .

tapi saya syukur dgn Allah S.W.T. berikan kesempurnaan anggota badan . syukur alhamdulillah. i never forgot that =)


saya suka cakap lepas . x suke ? mintaa maap .

kadang2 ceritaa sampai out of topic .

laugh before ceritakan tu story .

suka ketawa . ada org ckp ketawa aku cute . WAIT UNTILL U SEE ME WITH FIQA . then you judge me back =)

saya tidak suka kalau orang ikut2 saya tapi suka hati aku laa mau ikut2 org .

saya tidak pandai . saya bodoh in life . serious cakap .

saya tidak pandai bergaul with people that i knew for a month . aku akan borak mcm org gilaa dgn diaa kalau dia :
- jiwa mcm aku
- bestfriend dgn aku like everrr . 
- story kami kenaa . 
-tidak sombong
-overall yg mmg gaya mcm aku la baa . 


people say saya agak sombong kalau berjalan . well , for ur guys and girls information . kalau saya berjalan , saya tidak tengok orang sangat . u know why , sebab aku rabunnnnnnnnnn baa baaabunnnnnn . aduiiiii . sama kalau aku tgk org pun , org tgk2 aku ni mcm alien jaa . dgn mataa yg mcm mau makan aku pun adaa . ishh , benci . specially kalau perempuan tgk2 akuu dgn gaya yg . fuhlamakkk wehhh , gedik babiiiii . sipak kau karang . hancur tu lubang hidung kau .


*panas tiba2


saya suka old town , padini , and butiks . yeap =) bukan laa teda test dgn kedai mamak . gilak kau wehh , mcm setiap kali jln dgn family , kedai mamak juga kami pergi . so old town tu ibarat mcm ada special perkara ja baru pegi . al-mklum laa . teda duit  mau makan mahal2 ni . aku xsuka makan kat kedai mamak sebab , isshhhh. tgk2 mcm apa jaa . specially , kedai mamak dekat kg air sanaa . dkt cathay . aduiii . takut aku jo mau masuk kedai dia . hahahha . *seriousss !!!


tatkala aku bendera jepun , kau cakap sikitt punyaaaa salah . aku anggap kau salah besar kat aku . mcm masalah dunia gituuu . well , it happen once . and i regret it so much . im sorry . it wont happen again . kalau happen sekali pun , harappp sgttt laa kamu pahamm yerr .



aku cepat rindu dengan orang yg aku sayang . and kalau aku rindu . aku makan byk sebab ntahh . fham2 laa .

aku pelik kadang2 , sebab aku akan cakap like "aku rinduu dia" time2 aku diam2 dgn kwan2 aku . aku akan ketawa bila aku sorang2 . aku akan sedih bila org happy . aku akan happy bila aku gilak . =.=


and aku sangat penat sekarangg . hahahah .


assalamualaikum .