STATUS : tidak lama lagi spm =O not readyyy .
follow me , i dont bite , i kick :)

never knew it would be like that :)

assalamualaikum .


errr . first thing first . OH MY GOSH ! 


i met my boyfriend  . its not like what i expected -.- serious doh . aduhaiii hadi hadii . emm , nak cerita sikitt .hihihihihi . suka hati laa aku mau cerr kannn . blog aku jugaa . hohohoh .


pada petang yang sangat indah . aku naik atas mau on9 sebab tggu mau buka puasa . tapi , nda sempat pun aku mau pegang tu mouse , abang aku panggil.

"doi , cuba kau kasi kawan aku keluar"

hati aku sangat laaa , emm , taktauuu cmna mau ckp , mmg dupdapdupdap laaa baa . sebab , u know why ? cause naluri seorang perempuan selalunya tepat . dan naluri aku ialah , im gonna meet my boyfriend today . mintapuji ? tapi itu laa yg sebenar2nya . ohh yeahh . to strangers , i never meet my boyfriend . only he that ever jumpa saya . soo yeahhh . hehehe . x faham ? skip jaa . haha .

semalam , adik aku ada ckp ,

'doi ! ada aku jumpa hadi tadi"
"*sambil melumpat* BETUL BAAA !!! "
"eyaaa"

then i called him . and he said .
"aahhh ??? dadannn ?? abg d kl pula ni kannnn "
"tapi dadan ckp dia nampakkkkkkk!!!"
"dia telampau rindu kali tuuu "
"mungkin la"

then , blablabla . both of them aku x percaya . hahahahaha . so , aku biarkan ja tapi dlm hati ? sepa tahuu . then aku mimpi . its funny actually . aku mimpi yg boyfriend saya jadi green lantern , my mom and my bro jadi scientist . WEIRD !

terus , lps abg aku tanya tuuu . aku tanya mama aku , then my mom ckp , mana2 ja laa . terus , aku ckp yeaaaa ja laaa dgn tgn yg mula sejuk + kaki yg sejuk habis . hahahhaa . jadii pegi laa niii . aku masi blur2 , and i know it was him . serious shit bak kata abg aku . hahahahaha . terus , ambl abg aku pnya girlfriendd . terus dlm hati aku ckp , ishh ckp tadiii teda kwan -.- then , another tanda2  , hoho . aku steadyyy jaa . i texted him actually , dia balas pun,  mcm seciputtt jaa . HAHAHHA . itu tanda yg satu lagiii . terus aku tnya abg aku ,

'jat ! mana kita makan ni ? "
"em , #$%^^@^ ...

aku nda faham apa diaa ckp sbb pelannnn ja dia ckp , tanda yg satu lagiii . terus aku tnya balik . then dia ckp d old town . ok fine . thats another sign . brpa tanda suda ? banyak suda kann tapi still deep in my heart , aku takut itu bukan diaa . hohoohohoh . then , old town d mana ? old town yg aku pernah ckp dgn boy sayaa yg kalau kami mau jumpa , jumpa d sanaa . thennnn , abg aku bawa makan kat sanaaa . tandaaaa lagii tuuu . hahahhahaa . jadii , tgn akuuu mmg konpommmmmmmmmmm se-konpom-konpomnyaaaaaaaaa sejukk . apa lagiii kaki aku . twice ! haha .  then , kami tggu d tepi jalan , which is weird cuhz the kedai just across it tapi still tggu d tepi jalan . trus abg aku ckp .

"uiiii ! jgn d tepi jalan . nanti ada org simbah asid"

which iss he sooo damnn rightt . d sini ada sudaa org simbah2 asid . masyallahhhh . ok then , aku nda mau terkejut or whatt . sooo aku facee hadap abg akuu . supaya emm , aku pn nda tau napa . hehhe . ok then , dia call "kawan" dia tuuu . so , ktwa2 . mcm cara dia berckp dgn boyfriend sayaa . aku tau style2 abg aku kalau bercakap sama kawan2 diaa . funny . hahahhaa . terus , girlfriend dia tanya aku . sepaa tu ? and i was like . ENTAH . hahaha .


so kamii masukkk , d sbbkn , mcm org gilaaa jaa tggu d luar sana :p so kami masuk . drg pilih d luar pnya . then girlfriend abg aku duduk sebelah abg aku . mula2 dia mau duduk sebelah aku , then dia pindah . tandaaa jugaa tuuu . aku tau laa aku alone time tu -.- isk isk . hahaha.  then , kami order minumannnn . minuman suda sampaii . bukaa laa puaasaa . pastu, order makanan. serious dohh !!! punya lambat tuu makanan sampaiii , mauu 40 minit ohhh . gilak2 . ohh yeahh , time tu pn , dia belum dtg , i mean "kawan" abg aku tuu . dia called , "kawan" abg aku tu  , terus ktawa2 . abg aku ckp , "biar betul ba kau ni diii" . and aku pura2 buat nda tauu , sbb yaa laaa , telinga aku nii punn , errr , eerrr , eerr . hahahha . so , biarkan jaa . sudaa jam 7.15 i think .

you know sepa datanggg ???

tauuu ???







..................



HADINASHRUL HADIRIN . 


dia ada depan mata akuuu. ya Allah , mmg ok mmg ! nasib baik aku duduk time tu :p then , aku pun like , WHAATTTTTTTT WHAAATTTT . ahahahaha . lucuuuu . dia salam abg aku dulu , then akuu . aku mau salam , tapi aku tarik balik sbb tgn akuu menggigil time tuuuu sama sejuk . hahahhaah .

dia duduk sebelah aku . and aku still ingt aku dreaming . begitu pula rasanya ehh kalau orgg ingtkn tu bendaaa mimpi but actually betul. haha . terus bla bla bla bla . bykk laaahhhh . hahahah . terus ada dtg order . hahahaha . aku hilang 200% selera makan joo . serious . yea la baa , sepa juga ada selera time boyfriend kauu tiba2 dtg buat surprise -.- terus aku ckp direct , dpn dia , dpn abg aku . ckp , 'tgk teda selera sudaa' and they all was like . beehhh . mintapujiii . hahahahaha . tapi mmg btul pn laa okehh . huh . terus dia tlg aku makann , tapi actually dia suapkan akuu -.- but aku mmg tak mkn laa . kin  malu baaaa . ada abg aku d dpn :p awkward sgt2 !!!!!

terus , kami cer2 . drg abg aku ambl gmbr kamii . waddaaaa . abg aku okeee , bkn sepa2 tapi abg akuu . lol ! then cer2 . aduiii . aku sgtt malu okehh . dia lagi tgk2 . hadoiiii .


then , balikkkk . aduhaiii . sekejap jaa =( but its oke .

em , lps saya balik rumah . i was alone in the house . thank god i was alone sebab , aku mmg x tahan . so aku jerit satu rumaahhh . hahahaha . aku mmg nda tentu arah time tuu . aku turun naik turun naik tangga . haha . then , aku pasang aircond d bilik . sambil talking to myself . yeapp , that what i dooo , what i dooo . hihi . still , cant forget about him . aku x lena tidur . jam 1 lebih tu aku tidur , then bgun jam 3 . lps tu , sahur . mkn seciputt jaaa . teda selera . tapi aku jln mcm miring2 , pening nda jugaa . ntah laa . mmg la tu sbb sikit ja aku mkn  , tapi itu laa . mcm mna juga mau mkn kn klu teda selera. hahha .


then , tomorrow im gonna date again with him . hihihihihihi .


i love you soooo mucchhh hadinashrul :)
love love love love yaahhh .


thanks for everything yahh sayang .